Prisijunk

Įveskite Dalyvio vardą ir slaptažodį:

 

Pamiršote slaptažodį?


Apklausa

Ar keisite gyvenimo būdą po atostogų?




Apklausų rezultatai


Kaip sulieknėti be dietų

Kaip įgyvendinti seną gerą patarimą "Dažnai po mažai"?. Paprasčiausiai valgykite ne rečiau kaip kas 4 valandas. Nespėsite išalkti!

Kaip įgyvendinti seną gerą patarimą "Dažnai p
o mažai"?. Paprasčiausiai valgykite ne rečiau
kaip kas 4 valandas. Nespėsite išalkti!

Gera dienos pradžia – pusė darbo! Nepamirškite į pusryčių meniu įtraukti šviežių vaisių. Idėjos:

  • įberkite šviežių vaisių į savo įprastinius dribsnius ar košę,
  • pasigaminkite šviežių vaisių salotų su jogurtu,
  • išspauskite šviežių sulčių,
  • tiesiog suvalgykite obuolį ar bananą.

Du užkandžiai + trys valgymai = stabili energija ir nuotaika!

Nebus poreikio persivalgyti, jei nepamiršite tarp pusryčių, pietų ir vakarienės du kartus užkąsti sveikų užkandžių. Penki valgymai per dieną taip pat leis išvengti energijos ir cukraus kiekio kraujyje šuolių – kritimų. Užkandžiams labai tiks baltymų (pieno produktai, liesa mėsa, žuvis) ir žemo glikeminio indekso angliavandenių deriniai (sveiki grūdai, daržovės).

Neriebūs pieno produktai – maistinga, nekaloringa ir skanu!

Trys neriebių pieniškų produktų porcijos per dieną yra pakankamas kiekis užtikrinti dienos kalcio ir vitamino D normą. Jogurtas, varškė, pienas, ir kiti pieno produktai taip pat yra puikus baltymų ir fosforo šaltinis.

Dažnai po mažai!

Pertraukos tarp valgymų neturi būti ilgesnės nei 4 valandos.

Daržovės – daug naudos, mažai kalorijų!

Per dieną suvalgykite 5 porcijas daržovių. Tai lengva! Vieną porciją daržovių sudaro 1 stiklinė lapinių daržovių; ½ stiklinės kitokių daržovių.

Daugiau judėjimo kasdien!

Gal į artimiausią parduotuvę galite nueiti pėsčiomis, o lipdami į trečią aukštą nesinaudoti liftu? Šie maži pasikeitimai ilgu periodu duos daugiau naudos, nei retai naudojamas prestižinio sporto klubo abonementas.

Tuščias skrandis ryte – pilnutėlis vakare!

Neišeikite iš namų be pusryčių! Vėluojate? Griebkite bananą,obuolį ar geriamo jogurto indelį! Juos galėsite suvalgyti pakeliui į darbą.

Sveiki grūdai – sveiki laikai!

Į savo valgiaraštį įtraukite ne tik duoną su grūdais ir ruduosius ryžius, bet ir ruduosius makaronus, košes.

Daržovių sriuba + salotos +maža neriebaus įdaro pica= sveikas maistas!

Trokšti nesveiko maisto? Užsisakyk! Pasirink mažą picą plonu pagrindu! Prieš tai pavalgyk daržovių sriubos be grietinės, o picą valgyk kartu su kalnu šviežiu daržovių. Jausiesi sotus, patenkintas, o dieta ilgu periodu nei kiek nenukentės!

 

8 Atsakymai to “"Sveikesnė mityba" - visam gyvenimui”

  1. Vanda-panda Says:

    mas (tik, kad tų švenčių per dažnai nebūtų...;D )

  2. gitukas Says:

    Puiku, pradėsiu maitintis sveikiau jau nuo pat šios akimirkos...juk tikra tiesa parašyta, per šventes galima pasimėgauti įvairiausiais skanumynais, anoks čia nusikaltimas (tik, kad tų švenčių per dažnai nebūtų...;D )

  3. Greta22 Says:

    kiekio reikėtų tiems, kas nori greitesnių rezultatų. Jie turėtų mažiau švęsti. Tiems, kas neturi jokių "deadline" - jokių apribojimų. Svarbu, kad pagrindinis maistas būtų

  4. korniuxe Says:

    as irgi manau, kad dieta tik sveika turi buti. naturalus produktai, jokio gliutamato ir mesos. na mesos as jau seniai nevalgau, nes esu vegetare, taciau reikia gi kazkaip energija palaikyti. tai as geriu augalines kilmes toki tonussan maisto papilda. jis ziauriai gerai pataise savijauta ir mano energijos kieki kune. be to pastebejau, kad bendroji organizmo savijauta pagerejo. man labai patinka jo poveikis, nes veikia jis tikrai labai efektyviai.

  5. mirkse Says:

    Na sveiki:) bandau atrasti kelia i sveika mityba...
    Na sakyciau sekasi nes anksceu megau saldumynus
    visus tikinau kad be ju negaliu, tikriausiai, kad ju reikia mano organizmui...dabar galvoju , kad sita kvaila teorija buvu itikinusi ir save. Galiausiai nusprendziau imtis kazko, nes juose tikrai daug kaloriju, juk galima per diena suvalgyti 1 ar 2 saldainius jei taip sunku...
    Na o tolaiu stengiuosi vakare nevalgyti nebent viena kita vaisiu.

  6. jkhfkjdfvh Says:

    Aišku kad puiku tos šventės juk taip visko daug aplink skanaus taip ir norisi valgyti valgyti ir dar karta valgyti , o po to graužiesi graužiesi ir dar kartą graužiesi iš kur gauti valios atsispirti tom pagundom

  7. Lidija Says:

    Linkiu, kad tikrų švenčių būtų kuo daugiau:). O šiaip galvą sukti dėl švenčių kiekio reikėtų tiems, kas nori greitesnių rezultatų. Jie turėtų mažiau švęsti. Tiems, kas neturi jokių "deadline" - jokių apribojimų. Svarbu, kad pagrindinis maistas būtų sveikas.

  8. mmmmmm Says:

    Puiku, pradėsiu maitintis sveikiau jau nuo pat šios akimirkos...juk tikra tiesa parašyta, per šventes galima pasimėgauti įvairiausiais skanumynais, anoks čia nusikaltimas (tik, kad tų švenčių per dažnai nebūtų...;D )