Prisijunk

Įveskite Dalyvio vardą ir slaptažodį:

 

Pamiršote slaptažodį?


Apklausa

Ar keisite gyvenimo būdą po atostogų?




Apklausų rezultatai


Kaip sulieknėti be dietų

Kaip įgyvendinti seną gerą patarimą "Dažnai po mažai"?. Paprasčiausiai valgykite ne rečiau kaip kas 4 valandas. Nespėsite išalkti!

Kaip įgyvendinti seną gerą patarimą "Dažnai p
o mažai"?. Paprasčiausiai valgykite ne rečiau
kaip kas 4 valandas. Nespėsite išalkti!

Gera dienos pradžia – pusė darbo! Nepamirškite į pusryčių meniu įtraukti šviežių vaisių. Idėjos:

  • įberkite šviežių vaisių į savo įprastinius dribsnius ar košę,
  • pasigaminkite šviežių vaisių salotų su jogurtu,
  • išspauskite šviežių sulčių,
  • tiesiog suvalgykite obuolį ar bananą.

Du užkandžiai + trys valgymai = stabili energija ir nuotaika!

Nebus poreikio persivalgyti, jei nepamiršite tarp pusryčių, pietų ir vakarienės du kartus užkąsti sveikų užkandžių. Penki valgymai per dieną taip pat leis išvengti energijos ir cukraus kiekio kraujyje šuolių – kritimų. Užkandžiams labai tiks baltymų (pieno produktai, liesa mėsa, žuvis) ir žemo glikeminio indekso angliavandenių deriniai (sveiki grūdai, daržovės).

Neriebūs pieno produktai – maistinga, nekaloringa ir skanu!

Trys neriebių pieniškų produktų porcijos per dieną yra pakankamas kiekis užtikrinti dienos kalcio ir vitamino D normą. Jogurtas, varškė, pienas, ir kiti pieno produktai taip pat yra puikus baltymų ir fosforo šaltinis.

Dažnai po mažai!

Pertraukos tarp valgymų neturi būti ilgesnės nei 4 valandos.

Daržovės – daug naudos, mažai kalorijų!

Per dieną suvalgykite 5 porcijas daržovių. Tai lengva! Vieną porciją daržovių sudaro 1 stiklinė lapinių daržovių; ½ stiklinės kitokių daržovių.

Daugiau judėjimo kasdien!

Gal į artimiausią parduotuvę galite nueiti pėsčiomis, o lipdami į trečią aukštą nesinaudoti liftu? Šie maži pasikeitimai ilgu periodu duos daugiau naudos, nei retai naudojamas prestižinio sporto klubo abonementas.

Tuščias skrandis ryte – pilnutėlis vakare!

Neišeikite iš namų be pusryčių! Vėluojate? Griebkite bananą,obuolį ar geriamo jogurto indelį! Juos galėsite suvalgyti pakeliui į darbą.

Sveiki grūdai – sveiki laikai!

Į savo valgiaraštį įtraukite ne tik duoną su grūdais ir ruduosius ryžius, bet ir ruduosius makaronus, košes.

Daržovių sriuba + salotos +maža neriebaus įdaro pica= sveikas maistas!

Trokšti nesveiko maisto? Užsisakyk! Pasirink mažą picą plonu pagrindu! Prieš tai pavalgyk daržovių sriubos be grietinės, o picą valgyk kartu su kalnu šviežiu daržovių. Jausiesi sotus, patenkintas, o dieta ilgu periodu nei kiek nenukentės!

 

14 Atsakymai to “”

  1. Upso_deive Says:

    AŠ JUMS SAKAU AŠ ESU VAIKAS NESPĖJIU RYTAIS NIEKADA PAVALGYT ,NES SKUBU Į MOKYKLĄ
    TAIGI ESMĖ : AŠ LANAU SPORTO KLUBĄ ACTIV GYM IR EINU Į JĮ 15.50 IR TAS LAIKAS MAN LABAI GERAI,NES PO VISŲ DIENOS DARBŲ VALANDĖLĖ SAU TIKRAI LABAI GERAI...IR SAKAU JUMS ,KAD
    SPORTUOTI REIKIA ,IR NE TIK TADA KAI JAU NEBEJIAUTI KAI KURIŲ DALIŲ NUO RIEBALŲ AR
    KAI KAŽKAS STUBURRUI NEGERAI SPORTUOTI REIKIA VISADA.

  2. vilmensija Says:

    jis labai kietas :)

  3. justeja Says:

    vargs valdelis lauk.... Laur

  4. Sauliute Says:

    Oi,vargselis treneris valdas jo lauke:))))))))))))

  5. Infinity Says:

    Jei tau taip gerai ir esi savim patenkinta,neturi virsvorio,kam kankintis. Pasakyk jam kad jis tau ivarys anoreksija ir kazin kaip pats atrodo. Netikiu kad idealus per storas arba per kudas tu jam irgi gali pasakyti komentaru. Tuo labiau 8kg tai jau nemazai, nori tegu pats ir meta svori:)

  6. Asta Says:

    sveiki,visi mes pykstame ant savias.O mano problemyte yra tokia ,as gal ir esu patenkinta savo kunu,BET mano vyras ne nuolat primena kad turiu susiimti ir numesti kokius 8kg,nes jam jau negrazu,laiks nuo laiko man ivare kompleksa,as nebepasitikiu savim nenoriu niekur eiti.ir taip seimoje gaunasi konfliktai.Ka galite man padeti ar pasiuliti.

  7. omorika Says:

    Lil, smagu kad tau fizine veikla atstate sveikata, bet kalbame apie svorio kritima visiskai arba beveik sveikam Laurynui o ne apie zmogu nepakelencio pieno pakelio, kuriam FIZIOTERAPIAUTE israse nuosprendi visiskai teisinga - sportas. Lauryno kita situacija ir jam neverta saves kankinti kazkokia dar fizine veikla:), na jei zmogus tingi, ka jam padaryt, paprasciau susireguliuoti maista, o kaip tai padaryti as turiu savo nuomone, kuri cia smarkiai kertasi su dieta.lt, jei laurynas atsilieps, galiu as jam pasakyti kaip, jei jam tai bus dar idomu:)

  8. cherera Says:

    nesutinku su mesedziu.as vakare sportuot niekaip negaliu. jauciuos issekus, kokie cia dar sportai gali buti? kaip tik visada einu sportuot pries darba, taip pasikraunu visai dienai energijos, je oki ryta nenueinu tai ir vaikstau kaip suvazineta. matyt kiekvienam savas sporto ritmas? ir del stuburo nesutinku. pries 3 metus turejau stuburo trauma, ko pasekoj 2 neoperuotinos isvarzos apatineje stuburo dalyje. fizioterapeute prirase.....SPORTA! kas antra diena po 3 valandas..... kad palengvinti nasta stuburui.... galiu paskayti tik tiek kad is lovoje gulincio ligonio nepakeliancio 2 rankom butelio pieno per 3 menesius tapau tiek stipri , akd iskilus reikalui perkasiau visa savivarte smelio pes pusdieni be jokiu skausmu stubure ar raumenyse!
    tegul lauris nepasiduoda, juk padidejes svoris- tai uzauge raumenukai! po 6-7 savaiciu prates tirpt riebalai, tada ir bus zymesni rezultatai! laikykis!

  9. karamele Says:

    O KODEL TAIP IR NUTILOTE? KAIP REZULTATAI? NESKELBSITE TOLIAU :((
    IDOMU!

  10. ssamantaa Says:

    Pradėjau sportuoti lapkričio mėnesį. Vadinasi jau 5 mėnesiai. Einu į treniruoklių salę 3 kartus per savaitę. Treniruojuosi po 1,5 val., kartais 2 val. Per tą laiką numečiau tik 3 kg. O prieš mėnesį pastebėjau, kad pradėjo skaudėti širdies plote. Iš straipsnio supratau, kad, matyt, būsiu persitempusi. Matyt, per daug intensyviai užsimojau iš pat pradžių. Dabar nebežinau, kaip elgtis. Sportuoti labai noriu. Gal sportuoti mažesniu krūviu?

  11. seline Says:

    Saunuolis, reikia save prisiziureti, bet siaip visai neblogai atrodai, kai i prasi sportuot, sportas taps tavo gyvenimo dalimi. SEKMES!!!

  12. ed666 Says:

    Lauriui 10-15 kg liepė atsikratyti daktarai, nes jis turi problemų su stuburu:(.

  13. chloe Says:

    o as glvojau ,akd laimis aptekes lasiniai ir t.t.nu vienu zodziu tikrai zmogus, kuriam svoris tikrai trukdo? kad i tai nepanasu

  14. Gabrielle Says:

    Lauryti, saunuolis! As neisivaizduoju kiek reikia tureti valios sportuoti taip anksti, nes pati megstu viska pramiegoti:) Todel labai linkiu, kad nenuvystu tavo uzsispyrimas ir ryztas, gal ir pati kazkada imsiu is taves pavyzdi... :)