Prisijunk

Įveskite Dalyvio vardą ir slaptažodį:

 

Pamiršote slaptažodį?


Apklausa

Ar keisite gyvenimo būdą po atostogų?




Apklausų rezultatai


Greipfrutų dieta

Kategorija: Dietos
Tyrimai JAV parodė, kad žmonių suvalgančių vieną greipfrutą per dieną, kraujyje cholesterolio koncentracija yra mažesnė.

Tyrimai JAV parodė, kad žmonių suvalgančių vi
eną greipfrutą per dieną, kraujyje cholester
olio koncentracija yra mažesnė.

Atsargiai - griežta dieta.

Atsargiai - griežta dieta.

Ši dieta nebrangi, mat jai nereikia jokių ypatingų produktų. Pagrindinis produktas – greipfrutas. Jis įeina į kiekvienos dienos racioną. Dieta sukurta taip, kad jos laikantis gautumėte pakankamai reikiamų vitaminų. Besilaikant šios dietos galima numesti iki 3 - 4 kilogramų per savaitę.


Pirma diena

Pusryčiai: greipfrutas arba jo sultys be cukraus, 50 gr. kumpio, arbata arba kava be cukraus.


Pietūs: 250 gr. vaisių salotų iš greipfrutų ir kitų nekrakmolingų vaisių, apšlakstytų citrinos sultimis. Arbata arba kava.


Vakarienė: 150 gr. virtos arba ant grotelių keptos mėsos, 200 gr. žalių daržovių salotų su citrinos sultimis. Arbata su šaukšteliu medaus.


Antra diena

Pusryčiai: greipfrutas arba jo sultys, 2 virti kiaušiniai, arbata arba kava be cukraus.


Pietūs: greipfrutas, 50 gr. neriebaus sūrio arba 150 gr. liesos varškės.


Vakarienė: 200 gr. ant grotelių keptos žuvies, žalių daržovių salotos su citrinų sulčių ir alyvuogių aliejaus padažu, riekelė juodos duonos.


Trečia diena

Pusryčiai: greipfrutas arba jo sultys, 2 šaukštai avižų kruopų košės arba misulė su šaukštu razinų bei trupučiu smulkintų riešutų ir su 4 šaukštais neriebaus jogurto ar pieno.


Pietūs: greipfrutas, lėkštė daržovių sriubos arba buljono, 2 džiūvėsiai.


Vakarienė: pusė greipfruto, 200 gr. virtos arba ant grotelių keptos vištienos, pomidorai, arbata.


Ketvirta diena

Pusryčiai: stiklinė pomidorų šūčių, virtas kiaušinis, arbata su citrina.


Pietūs: greipfrutas, žalių daržovių arba morkų salotos su citrinų sulčių ir alyvuogių aliejaus padažu, riekelė duonos.


Vakarienė: 400 gr. virtų arba troškintų daržovių (tinka visos daržovės, išskyrus bulves ir kukurūzus), arbata. Prieš miegą suvalgykite greipfrutą arba išgerkite stiklinę jo sulčių.


Penkta diena

Pusryčiai: vaisių salotos (greipfrutas, apelsinas, obuolys). Kava arba arbata su citrina.


Pietūs: kepta didelė bulvė su žalių daržovių salotomis.


Vakarienė: jautienos (vištienos, žuvies) kepsnys (250 gr.), pomidoras arba pomidorų sultys. Prieš miegą greipfrutas arba jo sultys.