Prisijunk

Įveskite Dalyvio vardą ir slaptažodį:

 

Pamiršote slaptažodį?


Apklausa

Ar keisite gyvenimo būdą po atostogų?




Apklausų rezultatai


Dieta.lt FORUMAS
Visos kategorijos > Mityba > Dietos ir kryptys > noriu numesti 8-10 kg
Atsakymai: 2 - Psl. (1): [1]

Paskelbta
Grd 07 2009 - 07:07
Atsakymo tema
noriu numesti 8-10 kg

Sveiki, gal turite kokių patarimų kaip per mėnėsų numesti 8-10 kg. Mano ūgis 167cm,svoris 62kg.  

Paskelbta
Grd 11 2009 - 04:37
Atsakymo tema
re: noriu numesti 8-10 kg

Sveika, katekate.

Ishtikruju tai labai lengvai galetum numesti shiuos nereikalingus kilogramus paprasciausiu budu, kuris reikalauja tik kaloriju skaiciavimo rutinos.
Priesh skaiciuojant kalorijas tau reikia zinoti, koks tavo pagrindinis medziagu apykaitos koeficientas, jis yra ishreishkiamas kalorijomis ir ash jau tau ji apskaiciavau, nes tu pateikei kelis duomenys apie save, taigi jis yra 1433 kalorijos, bet jis ne visishkai tikslus nes ash nezinau tavo amziaus,o jis reikalingas apsakiciavimui padaryti, tai ash tiesiog padariau prielaida kad tau 25 metai.
Tai kas gi tas pagrindinis medziagu apykaitos koeficientas, kaip ji paskaiciuoti ir kaip jis susyjes su kilogramu numetimu?
Viskas labai paprasta: pagrindinis medziagu apykaitos koeficientas yra tavo kuno energijos ishnaudojimas kai tu miegi arba nieko neveiki per diena, tai jeigu tu visa diena liksi lovoje nieko neveikdama, tavo organizmas sunaudos apie 1433 kalorijas (energijos). Reishkias, jeigu tu dar sportuosi ar tiesiog ka nors veiksi per diena, tai tau reikes daugiau energijos (kaloriju), kuria tu gauni ish maisto ir automatishkai koeficientas bus didesnis. Ir jeigu tau reikia numesti svori, pagrindine taisykle butu suvalgyti maziau maisto kaloriju nei tavo organizmas sunaudoja. Energija matuojama kalorijomis (dietologu nustatymas) arba dziauliais (fizikinis matavimo vienetas tik jau skaicius bus kitoks).
Taigi jeigu tu nesportuoji, nedaug judi ir gauni apie 1433 kaloriju i diena is maisto, tai tavo svoris neturetu pasikeisti, bet jeigu tu sportuotum arba maziau „suvalgytum kaloriju“ tai tu pradetum mesti svori. Kiekviena diena gali skaiciuoti, kiek kaloriju tau truksta iki 1433 skaiciaus, jas tada visas sudek ir kai skaicius pasieks 3500 kaloriju, tai reishkias kad tu praradai apie puse kilogramo tikru savo kuno riebalu. Jeigu tu intensyvei sportuoji apie valanda i diena tai drasiai prie 1433 pridek 300 ir tada tavo pagrindinis medziagu apykaitos koeficientas bus 1733 kaloriju ir tu galesi arba suvalgyti daugiau kaloriju arba greiciau numesti svori.
O apskaiciuoti pagrindini medziagu apykaitos koeficienta gali pagal shia formule (* cia daugybos zenklas): 655+(4,3*62(tavo svoris)*2,2)+(4,7*167(tavo ugis)*0,3937)-(4,7*25(tavo amzius)=1433
Gal bus sunkoka su kaloriju skaiciavimu, bet tu visada gali apziureti maisto, kuri perki, etiketes (daznai parasho kaloriju kiek 100 g produkte), zvilgtelt i interneta arba bandyti valgyti maista, kuriame maziau riebalu.

Linkiu sekmes siekiant norimu rezultatu.
 
Atsakymai: 2 - Psl. (1): [1]
Tik registruoti dalyviai gali rašyti atsakymus.